ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 70 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 45 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 45 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 15 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 5 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – جلسه با مهندس 20 دقیقه – شارژ پنل پیامک 5 دقیقه – پیگیری کارای سایت اقای اهنگری 30 دقیقه – جلسه با خانم مساحی 10 دقیقه – آماده کردن گزارش ماهانه 10 دقیقه جمع کل: 400 دقیقه