ساعت ورود 07.20 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 140 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 15 دقیقه – پیگیری مشتریان 100 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 10 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ 10 دقیقه - صحبت با کارجو ها برای استخدام(تلفنی) 15 دقیقه - ارسال پیام در واتساپ برای کارجو هایی برای مصاحبه اومده بودن 30 دقیقه - ایده پردازی 20 دقیقه جمع کل : 410 دقیقه