ساعت ورود 07.20 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 15 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 15 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب ۰ دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای خانم معماری 10 دقیقه – ایده پردازی 10 دقیقه – بررسی اگهی دیوار 5 دقیقه – آماده کردن طرح کمپین اخر سال 15 دقیقه جمع کل : 355 دقیقه