ساعت ورود 07.15 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 10 دقیقه – پیگیری مشتریان 150 دقیقه – بازاریابی تلفنی 15 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 20 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ 10 دقیقه – پیام برای کارجو ها از طریق پنل پیامک 10 دقیقه – ارسال پیام در واتساپ برای کارجو هایی برای مصاحبه اومده بودن 20 دقیقه – ایده پردازی 15 دقیقه - ارسال پیام به مشتریان از طریق پنل پیامک 15 دقیقه جمع کل : 415 دقیقه