ساعت ورود 08.20 ساعت خروج 17.05 – پشتیبانی انلاین مشتریان 120 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 15 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 15 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن 10 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه - اپدیت لیست دیتاها 10 دقیقه جمع کل: 360 دقیقه