ساعت ورود 07.30 ساعت خروج 17.10 – پشتیبانی انلاین مشتریان 100 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 90 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 5 دقیقه – ایده پردازی 20 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 10 دقیقه جمع کل : 430 دقیقه