ساعت ورود 07.40 ساعت خروج 16.50 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 20 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام ۰ دقیقه – ایده پردازی ۰ دقیقه – بررسی اگهی دیوار ۰ دقیقه – صحبت در خصوص روال کار با اقای دانشور 10 دقیقه – بررسی اطلاعات فرستاده از شرکت کارافن و صحبت با خانم مقدم 10 دقیقه – جلسه آموزش با اقای حسینی 90 دقیقه جمع کل : 410 دقیقه