ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 80 دقیقه – بازاریابی تلفنی 10 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 10 دقیقه – هماهنگی مصاحبه با کارجوها و گوش دادن ویس مربوط به مصاحبه 20 دقیقه – هماهنگی برای مصاحبه یکشنبه با کارجو 5 دقیقه – بررسی سایت و کانال و گروه کارافن 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ایده پردازی 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه جمع کل : 280 دقیقه