ساعت ورود 08.15 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 15 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 5 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 10 دقیقه - مصاحبه با کارجو 30 دقیقه - صحبت و جلسه با خانم مساحی و همسرشون 30 دقیقه - جلسه با اقای زرین و خانم پاکدل در خصوص تبلیغات 30 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – برنامه ریزی برای ارتباط ها و روش جدید کاری تیم فروش 40 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 10 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 0 دقیقه – پیگیری و پشتیبانی کارافن 15 دقیقه جمع کل : 455 دقیقه