ساعت ورود 08.00 ساعت خروج 16.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان – جلسه روزانه و صحبت با تیم فروش – پیگیری مشتریان – بازاریابی تلفنی – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان – بررسی تیکت های پنل پیامک – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان – پیگیری و پشتیبانی کارافن - بررسی پنل پیامک – شارژ پنل همکاران فروش – صحبت و راهنمایی خانم مساحی و حاجی -