ساعت ورود 07.40 ساعت خروج 17.00 – پشتیبانی انلاین مشتریان 80 دقیقه – جلسه و صحبت با تیم فروش 20 دقیقه – پیگیری مشتریان 110 دقیقه – بازاریابی تلفنی 40 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتاهای بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – بررسی اگهی دیوار و صحبت با کارجو ها 0 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال محتوا جذاب برای مشتریان 30 دقیقه – پیگیری کارای سایت و پیج کارافن و صحبت با خانم تقوایی 15 دقیقه – جلسه با اقای حسینیان(پا سماوری) 90 دقیقه جمع کل: 415 دقیقه