ساعت ورود08.30 ساعت خروج 17.00 19 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(۱۴۵تا ۵۷۶)به صورت پراکنده 220دقیقه 5نفر تمایل داشتن اطلاعات براشون ارسال شده بود باهاشون ارتباط گرفته شد که نیاز به پیگیری دوباره دارن 1 نفر پنل نمایندگی طلایی میخواست که اطلاعات و کد تخفیف براشون ارسال شد 8 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 3 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 2نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط و وقتشو رو ندارن 11 پیام در واتساپ و 4 پیام در تلگرام 60 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 40 دقیقه تفکر در مورد راه کارا و به دنبال ایده های مناسب برای فروش بیشتر تیم ۳۰ دقیقه آموزش ۳۰دقیقه کتاب خلاقیت و حل مسئله پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 380 دقیقه