ساعت ورود8.30 ساعت خروج 19.10 30 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(۱۴۵تا ۵۷۶)به صورت پراکنده 300دقیقه 7 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که نیاز به پیگیری دوباره دارن 1 نفر سایت میخواستن که اطلاعات داده شد گفتن بررسی میکنن 11 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 4 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 7 نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط یا وقتشو رو ندارن 22 پیام در واتساپ و 4 پیام در تلگرام 85 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 35 دقیقه آموزش (۰) پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 420 دقیقه
بررسی شد با تشکر خدا قوت