ساعت ورود8.50 ساعت خروج 19.40 26 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 585) به صورت پراکنده 255 دقیقه ۹ نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که 2 نفر تمایل داشتن به اینکه پنل خریداری کنن و 7 نفر دیگه نیاز به پیگیری دوباره دارن ۱نفر در مورد پشتیبانی پیج و تبلیغات صحبت کردیم که قراره به زودی برنامشونو اطلاع بدن (پروژه هرمزگان) 9 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 5 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 2 نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط و وقتشو رو ندارن و در ماه های اینده حتما میخوان 8 تا تماس با مشتریان در اکسل دوره ها 40 دقیقه - 2 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیام داده شد -1 نفر تمایل به ارتقا حساب کاربری داشتن که شماره کارت هم براشون فرستاده شد - برای 2 نفر هم خدمات فرستاده شد -1 نفر نخواست - 2 نفر دیگه هم نیاز به پیگیری دوباره دارن *پنل نمایندگی میخواستن* 12 پیام در واتساپ و 3 پیام در تلگرام 65 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 30 دقیقه آموزش (1) 70 دقیقه کتاب استراتژی و کسب و کار پادکست (0) فروش(0) جمع کل 430 دقیقه
بررسی شد با تشکر خدا قوت