ساعت ورود 08.05 ساعت خروج 17.00 14تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 646) به صورت پراکنده 130 دقیقه – 3 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که نیاز به پیگیری دوباره دارن – 4 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن – 4 نفر نمیخواستن _ با 2 نفر در خصوص پنل های همکاری صحبت کردم و اطلاعات در خصوص پنل بهشون داده شد _1 نفر هم تمایل داشت که به عنوان نماینده فعالیت کنه که گفتن اطلاع میدن تماس با مشتریان و همراهان لاین استور برای گرفتن ادرس در لیست مشتریان من و اقای اکبری (از شماره 185 تا 204 ) 50 دقیقه 10 پیام در واتساپ و 2 پیام در تلگرام ۲۵ دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد آموزش (1) 30 دقیقه استراتژی و کسب و کار جلسه و صحبت در مورد پست های بعد و ویدیوها برای لاین استور تیم به همراه خانم فنودی 30 دقیقه پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 265 دقیقه *از ساعت 15 تا 16 مرخصی ساعتی*
بررسی شد با تشکر