ساعت ورود 08.15 ساعت خروج 17.45 13 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(۱۴۵ تا 677) پیگیری 100 دقیقه – به 1 نفر تخفیف داده شد – 4 نفر جواب ندادن در واتساپ پیگیری شدن – 4 نفر نمیخواستن _ با 2 نفر در خصوص پنل های همکاری صحبت کردم و اطلاعات در خصوص پنل بهشون داده شد _ 1نفر هم تمایل داشت که به عنوان نماینده فعالیت کنه که گفتن اطلاع میدن _ برای 2 نفر هم اطلاعات ارسال شد 17 پیام در واتساپ و 1 پیام در تلگرام 40 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد تماس با مشتریان و همراهان لاین استور برای گرفتن ادرس در لیست مشتریان من و اقای اکبری (از شماره 140 تا 204 ) 80 دقیقه آموزش (1) 30 دقیقه _استراتژی و کسب و کار پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 250 دقیقه