تایم ورود8:00 تایم خروج16:00 تایم اول صبح پیگیری یکی از تماس ها درواتساب وبررسی تماس های روز گدشته 1 ساعت تایم بعدی از ساعت 9:10 دقیقه تا ساعت 1:30 تماس گرفتن بابیش از 60 مشتری و پاسخگویی به بعضی از افراد در زمینه چگونگی استفاده از پنل و حل مشکل بااستفاده از ارسال تیکت و نیز ساعت 11:00تا 12:15 برقراری ارتباط مجازی با آقای تقدسی در و صحبتهای ایشان درباره بازاریابی تلفنی حدود این تایم ها درکل 4:30 ساعت پیگیری پیام ها در واتساب ارسال پیام و لینک 30 دقیقه بحث و اموزش پیرامون حرف های آقای تقدسی 1 ساعت