تایم ورود 7:00 تایم خروج 16:00 7:00 تا8:00 بررسی و پیگیری های روز قبل در واتساپ 8:00 تا 8:30 صرف صبحانه 8:300 تا9:30 ادامه پیگیری ها در واتساپ انجام شد 9:30 تا 13:00 بابیست و نه کاربران جدیدکه در مهرماه وارد پنل شده بودن تماس گرفته شد و بیش از ده کاربر پیگیری مجدد و تماس مجدد انجام شد با کسانی که ج نداده بودن یا خاموش بودن در واتساپ نیز به یازده نفر از کسانی که جواب نداده بودن در مهرماه پیام ارسال شدو نیز چند کاربر درباره پنل سوشال و سرویس های که میخاستن اطلاعات داشته باشند توضیحات کامل گفته شد 13:30 تا 16:00 ارسال پیامک گذاشتن استوری مجدد و راهنمایی کاربران در واتساپ راهنمایی برای ثبت تیکت و نیز ادامه پیگیری های واتساپ انجام داده شد