تایم ورود۷:۵۰ تایم خروج ۱۷:۰۰ ۸:۰۰* صبحانه ۸٫۳۰ صحبت های اولیه گذاشتن یک استوری* در واتساپ ۸٫۵۰ صحبت و توضیحات در مورد کارهایی که قراره امروز انجام بدیم و جامعه هدف هایی که مشخص میکنیم ۹٫۲۰ تا ۹٫۳۰ اماده کردن شماره ها و بررسی ان ها برای برقراری تماس ها ۹٫۳۰ تا ۱۳ تماس و ارتباط با مشتریان تماس با۳۸* نفر از کسانیکه در فروردین ماه وارد پنل شد بودن ثبت نام کرده بودند ۱۰تماس ناموفق که یا خاموش بودند و یا جواب ندادن برای تعداد ۵نفر در واتساپ پیام ارسال شده یک مشتری برای نمایندگی داشتیم که تایم زیادی براشون گذاشتیم و درباره نمایندگی توضیح کاملی دادیم ۱۳:۰۰تا ۱۳٫۳۰ ناهار ۱۳٫۳۰ صحبت در مورد تماس هایی که گرفته شد و جواب هایی که گرفتیم و ارائه راه کار های جدید برای تماس ها و ارتباط گرفتن با مشتریان ۱۴٫۱۰ تا ۱۶٫۱۰ گذاشتن وضعیت در واتساپ ثبت اطلاعات کاربران و که تماس گرفته شده است در اکسل* ۱۶٫۱۵ تا ۱۶٫۳۰ ارسال پیام به مشتریان از طریق پنل پیامک*به تمام کسانی که تماس گرفته شده است ۱۶٫۳۰تا ۱۷ ادامه پیگیری ها در واتساپ