تایم ورود8:00 تایم خروج 18:00 بررسی تماس و پیگیری های روز قبل ساعت 8:00تا 8:30 شروع بکار 8:30تا 9:00 صرف صبحانه 9:00 تا 13:00 تماس با کاربران مرداد ماه بررسی تماس ها و صحبت ها و راهنمایی های جناب اکبری 13:00تا 13:30 صرف ناهار ساعت بین 13:30تا14:30 جلسه با اقای اکبری و وتماس تصویری با با همکاران 14:30 تا 18:45 ادامه پیگیریها در واتساپ چندین کاربر که راهنمایی برای ثبت سفارش شدن و نیز دومورد از کاربران که داخل پنل و گرفتن سرویس دچار مشکل بودن راهنمایی شدن نیزبرای تمام کاربران جدیدی که تماس گرفته شده بود پیامک ارسال گردید و راهنمایی شدن که در واتساپ در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیام بدهند
بررسی شد با تشکر