تایم ورود 7:00 تایم خروج 17:00 7:00 تا8:00 بررسی و پیگیری های روز قبل در واتساپ 8:00 تا 8:30 صرف صبحانه 8:300 تا9:30 دامه پیگیری ها در واتساپ انجام شد 9:30 تا 13:00 با سی کاربر جدیدکه در مهرماه وارد پنل شده بودن تماس گرفته شد و بیش از پانزده کاربر پیگیری و تماس مجدد انجام شد با کسانی که ج نداده بودن یا خاموش بودن در واتساپ نیز به ده نفر از کسانی که جواب نداده بودن در مهرماه پیام ارسال شدو نیز چند کاربر درباره پنل سوشال توضیحات داده شد و ارسال خدمات و تعرفه ها انجام شد 13:30 تا 17:00 پیگیری های واتساپ ارسال پیامک گذاشتن استوری مجدد و راهنمایی کاربران و نیز ادامه پیگیری ها انجام داده شد