ساعت ورود 08.00 ساعت خروج19/30 18 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 646) به صورت پراکنده 120 دقیقه – 5 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که 2 نفر تمایل داشتن به اینکه پنل خریداری کنن اما در ماه ها و تا چند روز اینده و یا هزینشو فعلا ندارن و 3 نفر دیگه نیاز به پیگیری دوباره دارن – 5 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن – 4 نفر نمیخواست _ با 3 نفر در خصوص پنل های همکاری صحبت کردم و اطلاعات در خصوص پنل بهشون داده شد _ 1 نفر صحبت شد در خصوص نمایندگی طلایی که قراره تشریف بیارن نمایشگاه بیشتر صحبت کنیم 19 تماس با مشتریانی که در پنل سوشال لاین استور ثبت نام کرده بودن (از شماره 618 تا 670 )*پیگیری* 110 دقیقه – 2 نفر نیاز به پنل همکاری داشتن که براشون کامل توضیح داده شد درخصوص خدمات و گفتن بررسی میکنن و اطلاع میدن – 2نفر گفتن پنل همکاری در اینده روز ها و هفته های اینده میگیرن _ ۱ نفر در مورد ارتقا اپ و پشتیبانی صحبت کردیم – 6 نفر نمیخواستن و یا اشتباه بودن – به 3 نفر تخفیف داده شد در خصوص پنل همکاری _ 5 نفر هم جواب ندادن 6 پیام در واتساپ و ۲ پیام در تلگرام 25 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد آموزش (۱) 30 دقیقه استراتژی و کسب و کار جلسه و صحبت در مورد پست های بعد و ویدیوها برای لاین استور تیم به همراه خانم فنودی 90 دقیقه پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 375 دقیقه