ساعت ورود 07.05 ساعت خروج 16.30 – پشتیبانی انلاین مشتریان 150 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 90 دقیقه – بازاریابی تلفنی 60 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 10 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 10 دقیقه – ایده پردازی 20 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره ها 10 دقیقه – بررسی سایت های ارائه دهنده سیستم سی ار ام 15 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ 15 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک 10 دقیقه جمع کل : 420 دقیقه