ساعت ورود 7.50 ساعت خروج 16.20 جلسه و ارائه برنامه ریزی روزانه با خانم فنودی و حسینی 30 دقیقه 32 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس نمایندگان شرکت کرده بودن و پیگیری انها( از شماره 209 تا 458 )(به صورت پراکنده) 190 دقیقه -11 نفر جواب ندادن -14 نفر نیاز به پیگیری دوباره دارن و گفتن که بهتون اطلاع میدم برای پنل نمایندگی -برای 2 نفر کد تخفیف ارسال شد که استفاده نکردن -4 نفر نخواستن -1 نفر قرار شد بررسی کنن و تا شنبه/یکشنبه اطلاع بدن در مورد ارتقا اپ و پشتیبانی پیج ( اقای محمودی) 10 تماس با مشتریانی که از قبل ارتباط گرفته بودم 35 دقیقه -2 نفر نمایندگی میخواستن که براشون کد تخفیف فرستاده شد -3 نفر جواب ندادن که داخل پیام پیگیری شدن -5 نفر دیگه هم نیاز به پیگیری دوباره دارن و گفتن اطلاع میدن تماس تصویری با اقای محمودی به همراه مهندس درویش زاده برای ارتقا اپ و پشتیبانی پیج 30 دقیقه تولید محتوا پست 120 دقیقه -پنل های نمایندگی 13 پیام در تلگرام و واتساپ 30 دقیقه نظافت 30 دقیقه جمع کل 465 دقیقه