ساعت ورود8.00 ساعت خروج 19.00 34 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(145 تا 585) به صورت پراکنده 270 دقیقه 13 نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که 4 نفر تمایل داشتن به اینکه پنل خریداری کنن اما در ماه های اینده و 9 نفر دیگه نیاز به پیگیری دوباره دارن 11 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن 7 نفر هم یا اشتباه بودن و یا نمیخواستن 4 نفر دیگه که از قبل پیگیری کرده بودم گفتن شرایط و وقتشو رو ندارن و احتمالا در ماه های اینده خریداری کنن 6 تا تماس با مشتریان در اکسل دوره ها 30 دقیقه - 2 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیام داده شد -1 نفر تمایل به ارتقا حساب کاربری داشتن که شماره کارت هم براشون فرستاده شد خانم گندمکار(همکار طلایی) - برای 1 نفر هم خدمات فرستاده ش -1 نفر نخواست 1 نفر در مورد طراحی سایت بهشون اطلاعات داده شد 14 پیام در واتساپ و 3 پیام در تلگرام 75دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 30 دقیقه آموزش (1) 75 دقیقه کتاب استراتژی و کسب و کار پادکست (0) فروش(1) کل مبلغ فروش: 310.000 تومان جمع کل 480 دقیقه
بررسی شد با تشکر خدا قوت