ساعت ورود 07.30 ساعت خروج 16.15 – پشتیبانی انلاین مشتریان 90 دقیقه – صحبت و راهنمایی تیم فروش 30 دقیقه – پیگیری مشتریان 120 دقیقه – بازاریابی تلفنی 30 دقیقه – دسته بندی شماره ها و بررسی دیتا های بچه های تیم فروش 5 دقیقه – بررسی گزارش های همکاران تیم فروش 5 دقیقه – بررسی دیتا های خودم و دسته بندی شماره های مشتریان قدیم 10 دقیقه – بررسی تیکت های پنل پیامک 5 دقیقه – اماده کردن و ارسال محتوا جذاب 10 دقیقه – گذاشتن استوری در واتساپ و اینستاگرام 0 دقیقه – ارسال پیام از طریق پنل پیامک برای مشتریان 0 دقیقه – جلسه و صحبت با مهندس 15 دقیقه – ایده پردازی 10 دقیقه – ارسال پیام برای خانم معماری(مشتری) 15 دقیقه – اماده کردن بیزینس پلن موسسه 10 دقیقه - مصاحبه با کارجو خانم تندرو 20 دقیقه جمع کل : 375 دقیقه