ساعت ورود ۷٫۳۵ ساعت خروج ۱۶٫۳۰ تماس و پیگیری مشتریانی که در گردونه شانس شرکت کرده بودن (از شماره 389تا ۵۱۵) 250دقیقه 20 نفر اطلاعات براشون ارسال شد به ۲ نفر کد تخفیف زمان دار داده شد 21 نفر جواب ندادن که در واتساپ و تلگرام پیگیری شدن ۴ نفر هم نمیخواستن فعلا 27 پیام در واتساپ و ۴ پیام در تلگرام 60 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد کپشن و متن برای پست اینستاگرام و اماده کردن و گذاشتن پست به همراه خانم فنودی ۴۰ دقیقه پست در مورد بهینه سازی پیج اینستا صحبت های اولیه روزانه با خانم حسینی و برنامه ریزی مشتریان ۴۰ دقیقه آموزش 40 دقیقه خواندن کتاب خلاقیت و حل مسئله ویدیو و پادکست 45 دقیقه -اماده کردن متن پادکست و گذاشتن در گروه پشتیبانی کارشناسان در مورد تمام هدف زندگی ارسال 43 پیام از طریق پنل پیامک به مشتریان 20دقیقه جمع کل 495 دقیقه