ساعت ورود 8.25 ساعت خروج 19.00 8 تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن(۱۴۵ تا ۵۸۵) به صورت پراکنده 35 دقیقه – ۳ نفر از مشتریان از قبل که پنل میخواستن پیگیری شدن که هر 3 نفر نیاز به پیگیری دوباره دارن - 2 نفر گفتن ماه های اینده نمایندگی لاین استور رو تهیه میکنن – ۱ نفر پنلشونو به نمایندگی طلایی ارتقا داد (آقای زندیه) - 2 نفر نمیخواستن 27 تماس با مشتریانی که در پنل سوشال لاین استور ثبت نام کرده بودن (از شماره 580 تا ۶۷۰) 130 دقیقه *پیگیری مشتریان* – 4 نفر نیاز به پنل همکاری داشتن بهشون تخفیف داده شد گفتن بررسی میکنن اطلاع میدن – 4 نفر گفتن پنل همکاری در اینده روز ها و هفته های اینده میگیرن – 8 نفر نمیخواستن و یا اشتباه بودن – 6 نفر هم توضیح داده شد در مورد سرویس ها و گفتن نیاز به پنل همکاری ندارن همین تعرفه ها خوب هستش -5 نفر هم جواب ندادن پشتیبانی آنلاین آقای حسینی و زندیه 60 دقیقه جلسه با اقای زندیه و مهندس درویش زاده در خصوص نمایندگی طلایی 30 دقیقه جلسه با مهندس درویش زاده 30 دقیقه 4 پیام در واتساپ و 2 پیام در تلگرام 15 دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد آموزش (۱) ۲۵ دقیقه -استراتژی و کسب و کار پادکست (۰) فروش(1) جمع کل فروش:5.000.000 جمع کل 325 دقیقه *ساعت 15 تا 16 مرخصی*
ساعت ۷ نبود رفتیما زودتر تعطیل شد
بررسی شد با تشکر