ساعت ورود7٫50 ساعت خروج ۱۷٫۱۰ 26تماس با مشتریانی که در گردونه شانس لاین استور شرکت کرده بودن (پیگیری 343 تا ۵۳۵ به صورت پراکنده) ۱8۰دقیقه پیگیری مشتریان برطرف کردن سوالات مشتریان و راهنمایی توضیح در خصوص خدمات پنل های نمایندگی و همکاری 2 نفر تمایل داشتن پنل نمایندگی تهیه کنن و گفتن بررسی میکنن و اطلاع میدن 4 نفر تمایل نداشتن برای نمایندگی 13پیام در واتساپ و ۴ پیام در تلگرام ۶۵ دقیقه راهنمایی و سوالاتی که مشتریان داشتن پاسخ داده شد به مشتریانی که جواب نداده بودن و یا قرار بوده اطلاع بدن در خصوص پنل نمایندگی و همکاری پیام صوتی و یک پیامک داده شد صحبت با خانم حسینی در مورد مشتریان و برنامه ریزی ها و جامعه هدف ها 70 دقیقه تفکر در مورد راه کارا و به دنبال ایده های مناسب برای فروش بیشتر تیم 25دقیقه آموزش ۳۰ دقیقه کتاب خلاقیت و حل مسئله پادکست (۰) فروش(۰) جمع کل 370دقیقه